زهرة الحب
عزيزي الزائر اذا كنت مسجل لدينا فاضغط علي زر دخول واذا اكنت غير مسجل لدينا فاضغط علي زر تسجيل حتي تستطيع دخول المنتدي.......ونمتني لك المتعة والافادة....ادارة المنتدي
زهرة الحب
عزيزي الزائر اذا كنت مسجل لدينا فاضغط علي زر دخول واذا اكنت غير مسجل لدينا فاضغط علي زر تسجيل حتي تستطيع دخول المنتدي.......ونمتني لك المتعة والافادة....ادارة المنتدي
زهرة الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

زهرة الحب

زهرة الحب كل الحب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أهلا وسهلا بكم في منتدي زهرة الحب ادارة المنتدي تتمني لكم المتعة والافادة

قلبي البرئ أنا هكسره

كاتب الموضوعرسالة
المدير العام
Admin
Admin

ذكر
مزاجك : قلبي البرئ أنا هكسره 810
وظيفتك : قلبي البرئ أنا هكسره Collec10
هوايتك : قلبي البرئ أنا هكسره Sports10
دولتك : قلبي البرئ أنا هكسره Male_e10

قلبي البرئ أنا هكسره Empty
مُساهمةموضوع: قلبي البرئ أنا هكسره   قلبي البرئ أنا هكسره I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2009 9:01 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] قلبي البرئ أنا هكسره[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وهحطمه وهدمره

مادام .. مش فارق معاك

تصونه أو .... تستحقره

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] قلبي البرئ .. أنا هكسره[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

غلط وآل !!.. حب بضمير

واستغني عن أحلام كتير

وحبه ليك ... ذنبه الكبير

دلوقتي راح يستغفره

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] قلبي البرئ .. أنا هكسره[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ضحيت أنا وصبرت ليه؟

عمري معاك بندم عليه

فستان فرح .. كانلي كفن

بإديك بديت .. بتفصلّه

أنا واحدة راعت قلبها

واستثمرت فيه حبها

كان حبها دا ابنها

دلوقتي مات ...

وعزاه .....أهه بتحضّره

جوايا ساكن كرهي ليه

واتمني لو إنه ..... يموت
أو يتخنق جوة التابوت

أو يتحضن برصاصة من غير أي صوت

حتي الصدي ما يعبرّه

عملت إيه بقلبك غلط ؟

عرفته إيه معني السعادة..و الهنا ؟

بنيتله قصر من المُني!!

ولملمت فيه أملي الوحيد اللي إنفرط؟

وياريت عرفت تقدرّه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] قلبي البرئ أنا هكسره[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

قلبي البرئ أنا هكسره
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-